Uwaga! Hosting Webplus konczy dzialalnosc z dniem 31.07.2019r. Wiecej informacji tutaj.

Vysselis Strona Główna


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Phrias
2015-04-20, 03:42
Podania o urozmaicenie
Autor Wiadomość
Bandit 
Zwykły Wilk



KSIĘŻYCE: 8 lat.
CIECZKA: Nie Dotyczy
CIĄŻA: Nie Dotyczy.
RODZINA: Sigyn (m. Keezheekoni).
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 96
Wysłany: 2015-03-12, 18:56   Podania o urozmaicenie
   Multikonta: Silmarila, Dzierzba, Nemo.
   Serca: 0 serc.


Wraz z Phriasem postanowiłyśmy umożliwić Wam wszelkie najskrytsze zachcianki, które po napisaniu sensownego podania, będziecie mogli uwzględniać na fabule. Oczywiście bez żadnego pierdzenia śmiercionośnym ogniem, ani zamianę w wielkiego smoka, dobrze? Mogą to być ulepszenia, które wspomogą Wasze postaci w walce. Może to być jakiś element, który wpływa jedynie na wygląd danego wilka. Wszystko, co tylko chcecie.

Abyśmy wraz z resztą załogi mogły rozpatrzyć Wasz pomysł, należy napisać w tym temacie podanie, którego wzór wklejam poniżej:

Kod:
[b]Imię postaci:[/b]
[b]Nazwa urozmaicenia:[/b]
[b]Dokładny opis:[/b]
[b]Negatywne skutki:[/b] (które będą zachowywały równowagę)
_________________
 
 
     
Chieu 
Wojownik
Vassus



KSIĘŻYCE: Lay me down now, time for sleeping - [4 lata]
CIECZKA: 9-14 ; 24-29
CIĄŻA: I am walking through the shadows - [Nie]
RODZINA: Would you restore me? - [Zamordowana]
SYMPATIA: You were with me, and you comfort me - [brak]
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Say your grace - [Liliowe ślepia]
MOC MAGICZNA: Kły są niewyobrażalnie zimne. Przy ugryzieniu przeciwnika powoduje natychmiastowe zamrożenie obecnych tam tkanek, przestają one funkcjonować, krew w okolicznych żyłach dosłownie się zamraża. Oczywiście tylko w okolicy ugryzienia. Nie jest to zabójcze, aczkolwiek powoduje potworny ból.
Wiek: 89
Dołączyła: 05 Mar 2015
Posty: 319
Wysłany: 2015-03-12, 19:29   
   Multikonta: Keezheekoni; Naranlea
   Pozwolenia: Lodowe Kły
   Serca: 1


Imię postaci: Agera
Nazwa urozmaicenia: Lodowate kły
Dokładny opis: Kły są potwornie zimne, niewyobrażalnie wręcz. Przy trafieniu przeciwnika powoduje natychmiastowe zamrożenie obecnych tam tkanek, przestają one funkcjonować, krew w okolicznych żyłach dosłownie się zamraża. Oczywiście tylko w okolicy ugryzienia. Nie jest to zabójcze (żeby nie było).
Negatywne skutki: Po użyciu tej broni wilczyca nie może mówić przez następne trzy posty, bowiem zamraża się także jej język. Poza tym odczuwa silny ból głowy, również przez trzy posty.
_________________
Avek od mojego kochanego Imbira <3
Głos Chieu.


In the beginning
There was
nothing
So empty

In the
space between
Then you came in
Turned
the lights on
And created

What has came to be




Promise this
If I
die before I wake
Promise this
Take the
time to say your grace
On your
knees

You'll pray for me
Promise this

Be the last to kiss my lips
 
     
Armin 
Szczenię
Pochłonięty w odmętach strachu



Dołączyła: 04 Mar 2015
Posty: 106
Wysłany: 2015-03-12, 23:37   
   Pozwolenia: Czytanie Książek
   Serca: 0 serc


Imię postaci: Taiga (do stworzenia)
Nazwa urozmaicenia: Manipulacja krwią
Dokładny opis: Zdolność kontroli krwi i zamiany jej w ostre szpikulce podczas zranienia przez napastnika. Ze względu na młody wiek zdolność nie jest w pełni kontrolowana. Z czasem chciałabym to bardziej rozwinąć z wiekiem pod kątem zdolności manipulowania (w pełni świadome kontrolowanie) oraz ewentualnie (nie musi być) nietypowa dla jej krwi cecha - dość wysoka temperatura. Może wywołać poparzenia, ale nie poważne. Prędzej służy do odstraszenia.
Negatywne skutki: Nie ma kontaktu fizycznego z przeciwnikiem - nie ma jak go zranić. Przeciwnik może odnieść rany tylko przy dłuższym ranieniu (szarpanie za złapaną skórę, przygwożdżenie z uwzględnieniem zranienia np. pazurami itp.). Używanie owej zdolności sprawia, iż poza organizm wydostaje się więcej krwi, a nie ma możliwości ponownego zassania jej do żył. Wywołuje to anemię. Ciało słabnie, zbliża do stanu nieprzytomności, wzmaga potrzebę jedzenia i picia, wymaga odpoczynku.
_________________
 
     
Keezheekoni 
Zwykły Wilk
Banshee



KSIĘŻYCE: Now in darkness, world stops turning - [2 lata]
CIECZKA: 9-14 ; 24-29
CIĄŻA: Ashes where the bodies burning - [Nie]
RODZINA: No more war pigs have the power: Riluaneth* - [matka]; Karthwasten* - [przyrodni brat]; D'yavol* - [ojczym]; Sygin - [córka, ojciec: Bandit]; Aelian*, Ikari, Kavlish [córki i syn, ojciec: Jaeger]; Imbir, Tighernän, Scáthach, Sapphire - [kuzynostwo]; Lilith - [ktośtam];
SYMPATIA: Hand of God has struck the hour - [brak]
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Szafirowe ślepia, ognisto ruda sierść.
EKWIPUNEK: Tytanowy Łańcuch;
MOC MAGICZNA: RÓD WOJNY: Wilki należące do tego rodu z natury są impulsywne, działają szybko i z ogromną pewnością siebie. Członkowie rodu podczas potyczek (w których udział biorą co najmniej 3 wilki) są silniejsze o 1 gwiazdkę, zaś gdy Głowa Rodu Wojny pojawi się na potyczce (co najmniej 3 wilki), wszyscy członkowie rodu otrzymują 2 ekstra gwiazdki na czas jego obecności (wraz z nim).
RÓD: Wojny

SIŁA: -
ZRĘCZNOŚĆ: -
PERCEPCJA: -
Punkty Życia: -

Dołączyła: 04 Mar 2015
Posty: 349
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-03-14, 17:07   
   Multikonta: Riluaneth; Noshěire
   Serca: 1 serce
   Tytuły: Agresor ~ Wiosna 2015


Imię postaci: Keezheekoni
Nazwa urozmaicenia: Jadowite ukąszenie
Dokładny opis: Nie jest to typowe ugryzienie jakie występuje u wilków - czyli kiedy łapią zwierzynę i nie puszczają. Ukąszenie jest raczej takie jak u węży - wilczyca z niezwykłą szybkością (typową dla wilków polegających na szybkości, nie jest to szybkość światła) wystrzeliwuje głową w stronę wroga. Szybko wbija kły w jego ciało, po czym się wycofuje - jak wąż. W jej kłach znajduje się jad, który wnika w ranę i niszczy okoliczne tkanki oraz komórki, powoduje potworny ból. Nie każde ukąszenie zawiera jad, jest to wyraźnie uwzględnione w poście fabularnym. Niektóre są wykonywane "na sucho", bez trucizny.
Negatywne skutki: Po ukąszeniu postać odczuwa straszny ból uzębienia - dlatego też ataki są o 50% mniej skuteczne, zabierają o połowę mniej PŻ wrogowi (w przypadku trafień).
_________________

Głos Keezheekoni.

Generals gathered in their masses
Just like witches at black masses
Evil minds that plot destruction
Sorcerers of death's construction




In the fields the bodies burning
As the war machine keeps turning
Death and hatred to mankind
Poisoning their brainwashed minds
Oh Lord yeah!

Gość, będziesz moją następną ofiarą.

Galeria
[1][2]
Ostatnio zmieniony przez Keezheekoni 2015-03-14, 17:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Mirtanea 
Zwykły Wilk
Zaraza



KSIĘŻYCE: dorosła
CIECZKA: 1-5 ; 14-19
CIĄŻA: nie
RÓD: Wojny

Dołączyła: 07 Mar 2015
Posty: 71
Wysłany: 2015-03-14, 17:38   
   Multikonta: Nemeyeth
   Pozwolenia: Jeździec Apokalipsy - Zaraza
   Serca: 0 serc


Imię postaci: Mirtanea
Nazwa urozmaicenia: Jeździec apokalipsy - Zaraza
Dokładny opis: Zaraza będzie jakby drugą duszą w ciele Mirtanei. Za jej pośrednictwem bura będzie mogła raz w miesiącu sprawić, że kiedy dotknie którąś z części ciała danego wilka, zostanie ona dotknięta martwicą, która będzie trwała przez 4 posty. Oczywiście nie każde dotknięcie innego wilka będzie się wiązało z wytworzeniem martwicy. Będzie to dokładnie zaznaczone w poście. Poza tym Zaraza będzie mogła ot tak, dla zabawy przejąć kontrolę nad ciałem wilczycy. Nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi udogodnieniami, ale świadomość Nei w takim wypadku będzie odsunięta na bok, co na pewno nie będzie przyjemne.
Negatywne skutki: Po użyciu mocy Zarazy, Mirtanea będzie bardzo osłabiona przez okres 4 postów. Zmniejszy się jej siła, szybkość i zwinność.
_________________
Kariera:
Zwykły Wilk -> Toysan -> ...
Zarezerwowane
Ostatnio zmieniony przez Mirtanea 2015-03-14, 17:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Adara 
Samotnik
Pobawimy się, razem?



Dołączyła: 14 Mar 2015
Posty: 27
Skąd: z pod Łodzi
Wysłany: 2015-03-14, 17:39   
   Pozwolenia: Magiczne Oczy
   Serca: Nie posiada


Imię postaci: Adara
Nazwa urozmaicenia: Niezwykłe oczęta
Dokładny opis: Nie bez powodu ślepia Adary są tak "inne". Natura bowiem uznała, że będzie to dla niej pewnego rodzaju dar. A może przekleństwo. Po odpowiednim rozszerzeniu ślepi, spojrzeniu nimi w oczy przeciwnika, oraz skupieniu się, samica paraliżuje przeciwnika na niedługą chwilę, ale taką w której ona może wykonać atak. Przeciwnik nie może wykonać obrony, albo jest ona bardzo słaba. (Czyli w jednej akcji Adara może unieruchomić przeciwnika i wykonać atak) Skupienie jest bardzo ważne, bowiem jeśli się nie skupi na tym co chce osiągnąć, magiczna moc na nic się nie zda (samiczka dopiero odkryje ten atut). Bowiem na co dzień jej oczy nie są niebezpieczne, po prostu bardzo ładne.
Negatywne skutki: Po wykonaniu takiego spojrzenia, samica traci wzrok na 7 następnych postów. Poza tym oczy muszą się zregenerować i będzie mogła użyć tego niezwykłego daru dopiero po 25 następnych postach.
 
     
Phrias 
Duch
Stranded in the spooky town



KSIĘŻYCE: Martwy
CIECZKA: Nie Dotyczy
CIĄŻA: Nie Dotyczy
RODZINA: Nelhaya & Naranlea [*] & Adara & Lyrénthei {córki}, Imrairrlan & Castor {synowie}
SYMPATIA: I'll probably still adore you with your hands around my neck ~ ...
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Białe ślepia.
MOC MAGICZNA: Mogę sobie dmuchnąć wiatrem ;_;
RÓD: Wanów

SIŁA: 0 - Martwy
ZRĘCZNOŚĆ: 0 - Martwy
PERCEPCJA: 0 - Martwy
Punkty Życia: 0 - Martwy

Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 903
Wysłany: 2015-03-14, 17:48   
   Multikonta: Cień Wiatru, Insamirye, Thu'um
   Serca: 2
   Tytuły: Ikona Forum ~ Wiosna 2015


Powyższe podania zostaną rozpatrzone w najbliższym czasie.

UWAGA, w polu "negatywne skutki" chodzi o negatywny wpływ na postać, która daną umiejętność posiada. Prosimy o edycję, w przeciwnym wypadku podania te zostaną odrzucone.
_________________

http://iamawesome.com/
 
     
Imrairrlan 
Pożeracz Dusz



KSIĘŻYCE: 35
CIECZKA: Nie Dotyczy
CIĄŻA: Nope.
RODZINA: Phrias x Lavena (rodzice) Dakota & Naranlea & Adara & Lyrénthei & Castor (rodzeństwo)
SYMPATIA: You would not want such a man, baby - ...
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Białe ślepia.
MOC MAGICZNA: Pożeracz Dusz dosłownie pożera cudze dusze, biorąc je w posiadanie niczym własne. Wilk pozbawiony duszy staje się bezwolny, zmuszony jest wykonywać rozkazy wilka, który wchłonął jego duszę, jego ciało już wtedy nie należy do niego - efekt utrzymuje się przez 5 postów Pożeracza. + Zwykli członkowie są w stanie podczas walki skumulować w sobie moc błyskawicy, za sprawą której ich uderzenie jednorazowo podczas każdej potyczki może odebrać 10 HP.
RÓD: Wanów

SIŁA: 5
ZRĘCZNOŚĆ: 2
PERCEPCJA: 2
Punkty Życia: 100

Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 206
Wysłany: 2015-03-14, 18:10   
   Multikonta: Chantilly
   Serca: 1


Imię postaci: Imrairrlan
Nazwa urozmaicenia: Mówię na to upadły anioł
Dokładny opis: Chciałabym aby za pomocą umysłu był w stanie wpłynąć na zachowanie oraz ruchy w danym momencie np. ofiary czy innego tak wilka. Oczywiście nie trwałoby to długo np. 3-5 postów lub w konkretnym ruchu tylko raz na daną fabułę z ograniczeniem do 1/2 razy w tygodniu.
Negatywne skutki: Działałoby tylko na psy słabsze,równe lub max 2 gwiazdki wyżej, po ataku wilk jest osłabiony a im silniejszy wilk lub dłuższe działanie tym większy ból głowy później.
 
     
Phrias 
Duch
Stranded in the spooky town



KSIĘŻYCE: Martwy
CIECZKA: Nie Dotyczy
CIĄŻA: Nie Dotyczy
RODZINA: Nelhaya & Naranlea [*] & Adara & Lyrénthei {córki}, Imrairrlan & Castor {synowie}
SYMPATIA: I'll probably still adore you with your hands around my neck ~ ...
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Białe ślepia.
MOC MAGICZNA: Mogę sobie dmuchnąć wiatrem ;_;
RÓD: Wanów

SIŁA: 0 - Martwy
ZRĘCZNOŚĆ: 0 - Martwy
PERCEPCJA: 0 - Martwy
Punkty Życia: 0 - Martwy

Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 903
Wysłany: 2015-03-14, 20:44   
   Multikonta: Cień Wiatru, Insamirye, Thu'um
   Serca: 2
   Tytuły: Ikona Forum ~ Wiosna 2015


Imię postaci: Phrias
Nazwa urozmaicenia: Czarne Skrzydła
Dokładny opis: Z karku basiora wyrosły skrzydła z czarnymi piórami. Skrzydło ma długość około dwóch metrów, więc złożone przedłużają jego ciało.
Negatywne skutki: Skrzydła są czystą dekoracją. Basior nie potrafi się wznieść w powietrze - jedynie szybować, gdy np. zeskoczy z pagórka. Nie służą również do ataku - po prostu ładnie wyglądają. Każdej niedzieli odczuwa piekący ból w miejscu, w którym wyrosły z ciała.
_________________

http://iamawesome.com/
 
     
Naranlea 
Duch
Siberian Aurum



KSIĘŻYCE: 12 miesięcy = 1 rok [martwa]
CIECZKA: 9-14 ; 24-29
CIĄŻA: Nie
RODZINA: Phrias [ojciec]; Lavena [matka]; Dakota, Adara, Castor, Imrairrlan [rodzeństwo];
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Brązowo-szare futro, błękitne ślepia.
Dołączyła: 10 Mar 2015
Posty: 201
Wysłany: 2015-03-14, 20:49   
   Multikonta: Chieu, Keezheekoni
   Pozwolenia: Orzeł-kompan
   Serca: 1 serce


Imię postaci: Naranlea
Nazwa urozmaicenia: Orzeł - kompan
Dokładny opis: Towarzyszy jej kompanka - orlica. Typowa przedstawicielka orła przedniego, pomaga swej właścicielce, jest dla niej wsparciem. Nie umie mówić, po prostu jest przyjaciółką wilczycy.
Negatywne skutki: Nie może wspomagać jej w walce czy pomagać w porwaniu - po prostu jej towarzyszy, ot, taki dodatek.
_________________

When we first came here,
We were c o l d and we were clear,
With no colours on our skin,
We were light and paper-thin.
And when we first came here,
We were cold and we were c l e ar,
With no colours on our skin,
Till you let the spectrum in.


Galeria
[1][2][3]

Kariera
Szczenię Szlachetna Krew > Młodzieniec > Zwykła Wilczyca
 
     
Bandit 
Zwykły Wilk



KSIĘŻYCE: 8 lat.
CIECZKA: Nie Dotyczy
CIĄŻA: Nie Dotyczy.
RODZINA: Sigyn (m. Keezheekoni).
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 96
Wysłany: 2015-03-14, 21:01   
   Multikonta: Silmarila, Dzierzba, Nemo.
   Serca: 0 serc.


Agera- LODOWE KŁY- zaakceptowano.

Armin- MANIPULACJA KRWIĄ- odrzucono. Stwierdziłyśmy, że to zbyt potężna moc- musisz wymyślić coś innego.

Keezheekoni, JADOWITE UKĄSZENIE- odrzucono, bo stwierdziłyśmy, że dwie postaci z urozmaiceniem to już za dużo.

Mirtanea- JEŹDZIEC APOKALIPSY- ZARAZA- zaakceptowano. Ograniczamy moc do 3 postów.

Adara- MAGICZNE OCZY- zaakceptowano. Użycie raz na trzy dni.

Imrairrlan- UPADŁY ANIOŁ- odrzucono, bo mamy podobną rangę, którą można zdobyć za bycie aktywnym na fabule.

Phrias- SKRZYDŁA- zaakceptowano.

Naranlea- ORZEŁ- KOMPAN- zaakceptowano.



PROSIMY O ZAMIESZCZENIE INFORMACJI O UROZMAICENIACH W KARTACH POSTACI
_________________
Ostatnio zmieniony przez Bandit 2015-03-14, 21:02, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Castor 
Wojownik
stars shine brighter when it's dark



KSIĘŻYCE: 22
CIECZKA: Nie Dotyczy
CIĄŻA: nie dotyczy
RODZINA: ;Rodzice: Phiras [*] %Lavena [*]. Rodzeństwo: Naranlea [*], Imrairrlan, Nelhaya, Lyrénthei.
SYMPATIA: Love is not a victory march, it's cold and it's a broken hallelujah {-}
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Ametystowe ślepia, oderwany kawałek ucha
MOC MAGICZNA: WYOSTRZONY SŁUCH: Ma znacznie bardziej wyostrzony zmysł słuchu niż inne wilki. Słyszy o wiele wyraźniej dźwięki, a nawet rozmowy, nawet jeśli dźwięki są odległe. Wyostrzony Słuch działa na przestrzeni 10 metrów, co sprawia, że żaden dźwięk na tej przestrzeni właściwie nie może mu umknąć. {użyć 3/5/7} RÓD WANÓW: Jest w stanie podczas walki skumulować w sobie moc błyskawicy, za sprawą której jego uderzenie jednorazowo podczas każdej potyczki może odebrać 10 HP
RÓD: Wanów

SIŁA: 2
ZRĘCZNOŚĆ: 3
PERCEPCJA: 4
Punkty Życia: 100

Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 94
Wysłany: 2015-03-14, 21:02   
   Multikonta: Chrystal, Phantom, Umbra
   Pozwolenia: Wyostrzony Słuch
   Serca: I heard that heart could be only {1}


Imię postaci: Castor
Nazwa urozmaicenia: Wyostrzony Słuch
Dokładny opis: Ma znacznie bardziej wyostrzony zmysł słuchu niż inne wilki. Słyszy o wiele wyraźniej dźwięki, a nawet rozmowy, nawet jeśli dźwięki są odległe. Wyostrzony Słuch działa na przestrzeni 10 metrów (z możliwością zwiększenia przestrzeni wraz z rozwojem postaci), co sprawia, że żaden dźwięk na tej przestrzeni właściwie nie może mu umknąć.
Negatywne skutki: (które będą zachowywały równowagę) Nie może używać Wyostrzonego Słuchu cały czas. Normalnie jego słuch jest jedynie bardziej wyostrzony niż inne zmysły, co oznacza, że nie słyszy wszystkich dźwięków. Kiedy jednak Wyostrzony Słuch jest "włączony", konsekwencją tego jest fakt, że pozostałe jego zmysły znacznie tracą na swojej ostrości, podczas używania Wyostrzonego Słuchu jego węch, smak, wzrok i dotyk się pogarszają. Używanie Wyostrzonego Słuchu przez cały czas prowadzi do osłabienia i stałego przytępienia pozostałych zmysłów, dlatego może go użyć tylko np. przez 5 postów w tygodniu.
Ostatnio zmieniony przez Castor 2015-04-06, 09:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Quil 
Pustelnik
Ruda Popierdółka



KSIĘŻYCE: Dwadzieście sześć szumiało drzew
CIECZKA: Nie Dotyczy
CIĄŻA: nie
RODZINA: {brat Izaak}
SYMPATIA: pewnie jakiś basior :)
ZNAKI SZCZEGÓLNE: zapach szyszki sosnowe zmieszane z konwaliami
EKWIPUNEK: magiczny niewidzialny notes i pióro < oba przedmioty nie istnieją de facto>
RÓD: ŻADEN

SIŁA: 1
ZRĘCZNOŚĆ: 3
PERCEPCJA: 5
Punkty Życia: 105

Dołączył: 08 Mar 2015
Posty: 75
Wysłany: 2015-03-14, 21:19   
   Multikonta: Renfri, Arwena, Horo
   Pozwolenia: Zapach nie z tej ziemi
   Serca: moje i kozicy czyli jedno
   Tytuły: Towarzyska Dusza ~ Wiosna 2015


Imię postaci: Quil
Nazwa urozmaicenia: Zapach nie z tej ziemi
Dokładny opis: Przy ugryzieniu lub strasznym lęku Quil wydziela zapach nie z tej ziemi. Mocną woń o zapachu szyszek sosnowych zmieszanych z konwaliami. Super słodką woń niczym perfumy. Powoduje to odruch wymiotny [ decyduje mg] u przeciwnika. W następnej turze akcji Quil nie będzie atakowany przez przeciwnika. Podczas kolejnej tury walki zapach wyraźnie słabnie. Użycie jedno na starcie.
Negatywne skutki: (które będą zachowywały równowagę) po użyciu, przez najbliższe 6 postów , nie może brać udziału w polowaniu czy też w porwaniach, ilość gwiazdek zmniejszona o połowę, jest łatwiejszym łupem dla porywaczy
_________________
Nazwa urozmaicenia: Zapach nie z tej ziemi
Dokładny opis: Przy ugryzieniu lub strasznym lęku Quil wydziela zapach nie z tej ziemi. Mocną woń o zapachu szyszek sosnowych zmieszanych z konwaliami. Super słodką woń niczym perfumy. Powoduje to odruch wymiotny [ decyduje mg] u przeciwnika. W następnej turze akcji Quil nie będzie atakowany przez przeciwnika. Podczas kolejnej tury walki zapach wyraźnie słabnie. Użycie jedno na starcie.
Negatywne skutki: (które będą zachowywały równowagę) po użyciu, przez najbliższe 6 postów , nie może brać udziału w polowaniu czy też w porwaniach, ilość gwiazdek zmniejszona o połowę, jest łatwiejszym łupem dla porywaczy.


 
     
Scáthach 
Samica Alfa
Aquilone
Tańcząca na zgliszczach



KSIĘŻYCE: 66
CIECZKA: Czas Martwej Natury ; Czas Chłodnych Poranków
CIĄŻA: Tak{o. Jaśmin}
RODZINA: Jaeger{ojciec}|Imbir{brat}|Tighernän, Keezhekoni, Sapphire{kuzyni}|Cahhire; Andromeda; Vanadis; Voyager; Aaralyn{bratankowie/bratanice}|Chikara{kuzyn} |Nezeav, Nemo, Kakashi, Berelain, Rägnar{dzieci} | Cheza{ciotka}
SYMPATIA: Together as one, against all others ~ ...
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Pozbawione barwnika włosie, krwiste ślepia
MOC MAGICZNA: RUNY: Thurisaz, za sprawą której jest w stanie wywołać u swego przeciwnika uciążliwą senność i zawroty głowy, które utrudniają racjonalne myślenie(możliwość użycia mocy runy jednorazowo na każdą walkę) i Ansuz, która obdarza waderę natchnioną mową ALFA: raz dziennie może uleczyć dowolnego wilka, przywracając mu aż 40 pkt życia GŁOWA RODU ASÓW: zmuszenie dowolnego wilka do wykonania jakiejś czynności, narzucenie mu swojej woli + towarzyszący jej Hugin i Munin
RÓD: Asów

SIŁA: 5
ZRĘCZNOŚĆ: 2
PERCEPCJA: 9
Punkty Życia: 99/105

Dołączyła: 14 Mar 2015
Posty: 405
Wysłany: 2015-03-14, 22:04   
   Multikonta: Björn, Seraphiel
   Pozwolenia: Runy
   Serca: 3


Imię postaci: Scáthach
Nazwa urozmaicenia: Runy
Dokładny opis: Jak wspomniałam w KP na przednich nadgarstkach tejże wadery sztyletem wyryto runy, które zabliźniając się, przyjęły postać srebrzystych znamion.
Jedna z nich Thurisaz Jest runą boga Thora i oznacza, między innymi 'kolec na gałęzi'. Kolec lub wrzeciono były niegdyś używane do sprowadzenia snu na inne istoty, stąd też za sprawą owej runy wadera jest w stanie wywołać u swego przeciwnika uciążliwą senność i zawroty głowy, które utrudniają racjonalne myślenie, acz nie odbierają zdolności walki, mogąc jedynie nieco ją utrudnić. Scáthach mogłaby stosować tę umiejętność jednorazowo przy każdej walce.
Druga runa zaś zwie się Ansuz i jest znakiem Odyna, który obdarza noszącego ją delikwenta natchnioną mową; a więc niesie waderze natchnienie w mowie i wspomaga wszelkie inne formy wyrażania się. Chodzi tutaj głównie o posłuch, dzięki owej runie samica jest znakomitym mówcą, aczkolwiek nie wymusza ona posłuszeństwa, po prostu wspiera ją w jej wypowiedziach.
Negatywne skutki: Runy sprawiają, iż w ciele Scáthach znajduje się ogromna ilość mocy, która czyni z niej postać nieco niezrównoważoną. Sieje zamęt w jej umyśle, często wywołując silne bóle głowy.
_________________
Jam czarna śmierć
Śmierć w oczach wrogich paszcz
p o d d a j c i e
. s i ę
Świat był zawsze nasz

Zwabiony podstępem w ufności przymierze
zapłacił za miłość choć jest tylko zwierzem
teraz krwią zbroczony, wylizuje rany,
ale serce bije, nie jest pokonany
Zawył ponad ciszą i las go wysłuchał,
wieki całe miną nim znowu zaufa


Oto akt, w którym
za chwil kilka...

...OWCA..POŻRE..WILKA
 
     
Yuma 
Druid
It's do or die



KSIĘŻYCE: 3 lata
CIECZKA: Nie Dotyczy
CIĄŻA: urojona o:
SYMPATIA: rip my heart apart?
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Wygląd podrostka.
MOC MAGICZNA: Może przywrócić 10% HP jednemu wilkowi. 0/1 /1
Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 37
Wysłany: 2015-03-14, 23:27   
   Multikonta: Ankh, Leilani
   Pozwolenia: Stracharz
   Serca: brak


Imię postaci: Yuma.
Nazwa urozmaicenia: Stracharz.
Dokładny opis: Yuma widzi, słyszy i jest zdolny do nawiązania kontaktu z błąkającymi się po świecie duszami wszelkich istot żywych, nie tylko wilków. Jest swoistym medium, dostrzegającym zjawy nawet dalekiej przeszłości. Niektóre z nich prosi o drobne przysługi, jednak te jako byty niematerialne nie mogą nikomu zrobić krzywdy, ani niczego dotknąć - wyjątkiem jest on sam. Jego takie dusze potrafią dosięgnąć fizycznie. Zwykle jednak po prostu z nimi rozmawia.
Negatywne skutki: Po "rozmowie" odczuwa ogólne zmęczenie i bóle głowy; czasami również, jeśli natknie się na duszę, która za życia wyjątkowo cierpiała, odczuwa w pewnym sensie jej ból. Zdarza mu się nawet tracić przytomność. Często nawiedzają go zjawy istot, do których śmierci przyczynił się w większym lub mniejszym stopniu.
_________________

TAKE YOUR LIFE, TAKE YOUR LIFE WITH COCAINE

    ................{ so fine this day
    ...................all your problems has gone away
    ...................but tomorrow, when you wake up
    ...................all your problems are back to stay }

Ostatnio zmieniony przez Yuma 2015-03-15, 09:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  





Administratorzy - Phrias & Silmarila


Bannery

www.wolv.aaf.pl Król Lew Wild Land AAF AXIS MUNDI Spirit Animals World BlackButler Image and video hosting by TinyPic Beznazwy.png Xavier's School Keneari Aqud Image and video hosting by TinyPic

Strona wygenerowana w 1,95 sekundy. Zapytań do SQL: 11