Uwaga! Hosting Webplus konczy dzialalnosc z dniem 31.07.2019r. Wiecej informacji tutaj.

Vysselis Strona Główna


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Phrias
2015-04-20, 03:42
Podania o urozmaicenie
Autor Wiadomość
Aura
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-15, 00:43   

Imię postaci: Aura
Nazwa urozmaicenia: Duchowa Siła - Mantra
Dokładny opis: Aura w młodym wieku osiągnął idealną równowagę duchową - siłę i potęgę, którą jest jedność ciała i duszy. Serce i umysł, jako jedno. Noszony na jego grzbiecie Płaszcz jest esencją mistycznej więzi z duszami pradawnych. Dzięki nim Aura potrafi odnaleźć w sobie siłę, by modlitwa, którą odprawia, nadała mu inspirującą siłę, która wspomaga towarzyszy, a jest zgubą dla wrogów. Aura odprawia Mantrę - dzięki czemu może nasycić siebie bądź wskazany cel mistyczną siłą, która wspiera cel Mantry - przywraca mu trochę zdrowia, oczyszcza umysł i ciało - co pozwala lepiej walczyć, oraz wytwarza wokół niego duchową siłę, która cel Mantry osłania, a wrogów Aury - rani i odrzuca od celu Mantry. Uzdrowienie jest niewielkie, sklepia powierzchowne rany, oczyszczenie daje krótkotrwałe zwiększenie siły, podczas gdy tarcza osłania cel przez parę chwil. Siła raniąca wrogów jest specyficzna - wpływa na umysł i ciało, jednak obrażenia nie są jej główną cechą, najważniejszą jest odrzucenie nieprzyjaciół od towarzyszy.
Negatywne skutki: Aura wie, że siła duchowa wiąże się z siłą fizyczną. Z potęgą idzie w parze odpowiedzialność... a nauką jest cierpienie. Aura może użyć Mantry jako siły magicznej w dwóch wypadkach: jeśli otrzymał 10 razy obrażenia z dowolnego źródła, bądź jeśli sam zapłaci częścią zdrowia, by nałożyć Mantrę na swój cel.

Liczby zostawiam wam!
Wiem, mam już postać ze zgodą na coś... ale nie mogę się powstrzymać ._.
 
     
Izaak 
Zwykły Wilk



Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 26
Wysłany: 2015-03-15, 10:47   
   Pozwolenia: Pędziwiatr
   Serca: 0 serc.


Imię postaci: Izaak
Nazwa urozmaicenia: Pędziwiatr
Dokładny opis: Jako łowiecki weteran, przez całe życie rozwijający szybkość i spostrzegawczość, posiadł umiejętności niezdolne do osiągnięcia przez zwykłego wilka. Nie stracił z życia ani sekundy i wyciągnął z polowań nawet więcej, niż się dało. Na okres pięciu postów jest w stanie zwiększyć swoją prędkość niemal dwukrotnie. Podczas tego okresu ma możliwość uniknięcia niemal wszystkich ataków fizycznych.
Negatywne skutki: Zawrotna szybkość, którą dysponuje wilk, ma również wady. Jedną z nich jest to, że w krótkim czasie wyczerpuje większość sił Izaaka. Tuż po zużyciu umiejętności traci słuch i węch. Nie jest w stanie używać wyżej wymienionych zmysłów przez pięć postów. Jednocześnie jest osłabiony i zmęczony, a jego naturalna prędkość maleje o połowę.
_________________


Ostatnio zmieniony przez Izaak 2015-03-15, 19:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Armin 
Szczenię
Pochłonięty w odmętach strachu



Dołączyła: 04 Mar 2015
Posty: 106
Wysłany: 2015-03-15, 13:15   
   Pozwolenia: Czytanie Książek
   Serca: 0 serc


Imię postaci: Armin
Nazwa urozmaicenia: Zdolność czytania książek
Dokładny opis: Nazwa wyżej mówi sama za siebie. Armin po prostu umiałby czytać książki.
Negatywne skutki: Nie wiem czy to może mieć jakieś skutki negatywne. Zdolność nie przyniesie żądnych korzyści, prócz odkrywania nowych i ciekawych informacji.
_________________
 
     
Lavena 
Duch
Wędrowna Dusza



KSIĘŻYCE: 4
CIECZKA: 1-5 ; 14-19
CIĄŻA: Nie
RODZINA: Silmarila, Lurii {siostry}; Nelhaya & Naranlea (wygnana) & Adara & Lyrénthei {córki}, Imrairrlan & Castor {synowie} {Wyklęte wnuki}: Rhys, Duchesse, Viserys, Nilvaren, Leilani, Liivrah
SYMPATIA: Miłość zaczyna się tam, gdzie już niczego nie oczekuje w zamian - Phrias
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Ametystowe ślepia, czarne futro na grzbiecie
EKWIPUNEK: Regeneracyjna Czekoladka
MOC MAGICZNA: Jednego dnia może przywrócić danemu wilkowi 15% HP.
Wiek: 27
Dołączyła: 08 Mar 2015
Posty: 158
Wysłany: 2015-03-15, 19:24   
   Multikonta: Vanadis; Ygerna
   Serca: 0 serc
   Tytuły: Najlepsza KP ~ Wiosna 2015, Najciekawsza Postać ~ Wiosna 2015


Imię postaci: Lavena
Nazwa urozmaicenia: Clyum
Dokładny opis: Lavena została obdarzona niezwykłym głosem, jest nie tylko miękki, melodyjny, przyjemny dla ucha, ale potrafi być hipnotyczny, zwłaszcza wilcze wycie, które potrafi sparaliżować wilki w temacie na okres dwóch postów, a przez trzeci post są zdezorientowane, nie wiedzą, co się wydarzyło. Sam paraliż nie jest typowym unieruchomieniem mięśni, a raczej skutkiem zasłuchania, jakby oponenci zostali na tych kilka chwil zaklęci.
Negatywne skutki: Po takim wyciu wilczyca traciłaby głos na długość 4 postów.
_________________


 
 
     
Imbir 
Samotnik



KSIĘŻYCE: Dwadzieścia trzy.
CIECZKA: Nie Dotyczy
CIĄŻA: Nie dotyczy.
RODZINA: Jaeger (ojciec), Scáthach (siostra), Voyager i Cahirre (synowie), Andromeda, Vanadis, Aaralyn i Saiarlie (córy), Keezheekoni i Tighernän (kuzyni).
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Albinos bez oka, ma ukruszony kieł.
RÓD: ŻADEN

SIŁA: 5
ZRĘCZNOŚĆ: 3
PERCEPCJA: 1
Punkty Życia: 105

Dołączyła: 05 Mar 2015
Posty: 201
Wysłany: 2015-03-15, 20:21   
   Pozwolenia: Kompan w postaci salamandry.
   Serca: Nie posiada.
   Tytuły: Przystojniak - Wiosna 2015.


Imię postaci: Imbir.
Nazwa urozmaicenia: Czytanie w myślach.
Dokładny opis: Patrząc rozżarzonymi krwistymi ślepiami wprost w zwierciadła duszy wybranej persony może poznać każdy jej sekret, każdą najmniejszą ideę, a nawet schemat działania w walce, aby uniknąć zadawanych ciosów i uderzyć tam, gdzie się tego nie spodziewa. Zdolność ta może służyć także w mniej skomplikowanych sytuacjach, jak chociażby zwykłych rozmowach, czy negocjacjach.
Negatywne skutki: Uciążliwa migrena odejmująca jednorazowo od pięciu do piętnastu punktów życia.
 
 
     
Lariethene 
Kapłan
Wysłannica Inissalis



Dołączyła: 16 Mar 2015
Posty: 68
Wysłany: 2015-03-16, 19:39   
   Pozwolenia: Kompan - Kobra królewska
   Serca: 0 serc


Imię postaci: Lariethene
Nazwa urozmaicenia: Kobra Królewska - kompanka
Dokładny opis: Tak jak w przypadku orlicy - zwyczajna kompanka. Nie potrafi mówić, jednak z właścicielką łączy ją mentalna więź, dzięki czemu wilczyca czuje to co wąż, może się z nią porozumiewać telepatycznie. Kobra jednak nie może brać udziału w walce ani pomagać w porwaniu.
Negatywne skutki: Nie wiem czy są potrzebne, skoro kobra nie może walczyć.
 
     
Kemithra 
Samica Beta
Glacia
Mglista Finezja



KSIĘŻYCE: 75
CIECZKA: Czas Pierwszego Słońca; Czas Złocistych Liści
CIĄŻA: Nope <3
RODZINA: Areshi [siostra]; Nazgul, Zähkrii [dzieci]
SYMPATIA: If I tell you about what I feel, it means that you are someone important to me... ~ {...}
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Śnieżnobiała sierść i szare, głębokie oczy.
EKWIPUNEK: Nic! :[
MOC MAGICZNA: DUCH STRÓŻ ~ Z jej ciała wyłania się gazowa mgiełka, kształtem przypominająca ptaka. Można za jej pośrednictwem przekazywać informacje, np. w razie potrzeby pomocy. Służy ona także jako ochrona z ograniczeniem na jedno odparcie ataku. Zdarza się również, iż użyje go nieświadomie, pod presją. ~ {0/1 |14 & 0/1} SAMICA BETA ~ Immunitet, który może wykorzystać sama lub oddać go komuś innemu. {0/1 |7}
RÓD: ŻADEN

SIŁA: 3
ZRĘCZNOŚĆ: 4
PERCEPCJA: 2
Punkty Życia: 100

Dołączyła: 05 Mar 2015
Posty: 596
Wysłany: 2015-03-16, 20:12   
   Multikonta: Kavlish, Berelain, Thalv'ar
   Pozwolenia: Duch Stróż
   Serca: 4


Imię postaci: Kemithra
Nazwa urozmaicenia: Duch Stróż
Dokładny opis: W momencie gdy wadera poczuje taką potrzebę, z jej ciała wyłania się gazowa mgiełka, kształtem przypominająca ptaka. Jest ona swego rodzaju łącznikiem, można za jej pośrednictwem przekazywać informacje, np. w razie potrzeby pomocy (jeden raz na 2 tygodnie). Służy ona także jako ochrona z ograniczeniem do jednego użycia na miesiąc (na jedno odparcie ataku). Zdarza się również, iż użyje go nieświadomie.
Negatywne skutki: Po użyciu Ducha Stróża jako informatora, Kemithra odczuwa bolesny chłód, pustkę do czasu, gdy nie powróci do niej. Zaraz po tym jednak nadal dręczy ją ból, silny w zależności od długości czasu nieobecności owej mgiełki. Po zastosowaniu go jako obrony, ma silną migrenę na długość 3 postów.
_________________


~ ~
 
 
     
Phrias 
Duch
Stranded in the spooky town



KSIĘŻYCE: Martwy
CIECZKA: Nie Dotyczy
CIĄŻA: Nie Dotyczy
RODZINA: Nelhaya & Naranlea [*] & Adara & Lyrénthei {córki}, Imrairrlan & Castor {synowie}
SYMPATIA: I'll probably still adore you with your hands around my neck ~ ...
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Białe ślepia.
MOC MAGICZNA: Mogę sobie dmuchnąć wiatrem ;_;
RÓD: Wanów

SIŁA: 0 - Martwy
ZRĘCZNOŚĆ: 0 - Martwy
PERCEPCJA: 0 - Martwy
Punkty Życia: 0 - Martwy

Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 903
Wysłany: 2015-03-16, 20:35   
   Multikonta: Cień Wiatru, Insamirye, Thu'um
   Serca: 2
   Tytuły: Ikona Forum ~ Wiosna 2015


Castor- WYOSTRZONY SŁUCH- zaakceptowano.

Quil- ZAPACH NIE Z TEJ ZIEMI- zaakceptowano.

Scáthach - RUNY- zaakceptowano.

Yuma- STRACHARZ- zaakceptowano.

Aura- DUCHOWA SIŁA - MANTRA- odrzucono, administracja odbiera użytkownikowi możliwość posiadania specjalnych urozmaiceń postaci.

Izaak- PĘDZIWIATR- zaakceptowano, ograniczenie : 3 posty trwania

Armin- CZYTANIE KSIĄŻEK- zaakceptowano.

Lavena- CLYUM- odrzucono, bo mamy podobne rangi, które można zdobyć za bycie aktywnym na fabule.

Imbir- CZYTANIE W MYŚLACH- odrzucono, efekty mocy są zbyt potężne.

Lariethene- KOBRA KRÓLEWSKA - KOMPANKA- zaakceptowano

Kemithra- DUCH STRÓŻ- zaakceptowano



PROSIMY O ZAMIESZCZENIE INFORMACJI O UROZMAICENIACH W KARTACH POSTACI
_________________

http://iamawesome.com/
 
     
Damascus 
Samiec Beta
Saevion
Doradca do spraw umierania.



KSIĘŻYCE: 86.
CIECZKA: Nie Dotyczy
CIĄŻA: Nie dotyczy.
RODZINA: Hasmir {syn (m. Silmarila)}; Mahidevran {córka (m. Silent Death)}
SYMPATIA: Śmiechłem.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Jest dwa razy większy od normalnego wilka.
EKWIPUNEK: Urok osobisty; Naszyjnik Półksiężyca - chroni przed utratą punktów życia (ból jest wciąż odczuwany) podczas jednej walki.
MOC MAGICZNA: Przysługuje mu immunitet raz na tydzień (działa cały dzień, nie można użyć, gdy porwanie się rozpoczęło - immunitet chroni od porwania, nie zapobiega mu), który może wykorzystać sam lub oddać go komuś innemu. (ranga) || Każde jego ugryzienie i zasmakowanie krwi innego wilka regeneruje u niego 4 pkt. HP. Głowa Rodu ma zatrutą krew, której zasmakowanie (raz podczas fabuły przez danego wilka) odbiera delikwentowi zmysły (słuch, wzrok, węch, dotyk, smak) na okres 4 postów. (ród)
RÓD: Pożogi

SIŁA: 7.
ZRĘCZNOŚĆ: 4.
PERCEPCJA: 8.
Punkty Życia: 100/115.

Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 354
Wysłany: 2015-03-17, 17:41   
   Pozwolenia: Nienaturalny rozmiar.
   Serca: 3.


Imię postaci: Damascus zwraca się z uprzejmą prośbą o...
Nazwa urozmaicenia: Nienaturalny rozmiar.
Dokładny opis: Po prostu - urósł trochę większy, no dobra, więcej niż trochę większy i wygląda jak typowy osiłek. Taki trochę wilkor, będzie zdecydowanie wyższy, a co za tym idzie silniejszy, od innych samców.
Negatywne skutki: Siła siłą, ale zręczność wysiada. Podniesienie takiego cielska po wywróceniu (choć to zrobić będzie ciężko) może sprawić kłopoty. Zawrotność w biegu umiera, a zwinność to nie będzie jego konik.
_________________
Daring Attentive Merciless Audacious Strict Curious Unforeseeable Suspicious


Oponenci skończą z rozerwanym gardłem;
Rywalom śmierć będzie ułaskawieniem;
Uprowadzeni nie istnieją dla mnie;
Udręczeni padną ostatnim westchnieniem.

Zwykły wilk > Beta > Generał > Potężny Nyariel > Syn Szatana > Beta;

|| Bestialska Furia ||
Gdy wilk atakuje, zaś walka jest zacięta i zbyt wiele dzieje się wokół, traci nad sobą kontrolę. Raz na dwa tygodnie prowadzi ona do wejścia w stan Bestialskiej Furii, który trwa 3 posty. Wszystkie statystyki zwiększają się wtedy o 10 punktów, choć wilk jest bardziej podatny na ataki, bowiem wszystkie działania podejmuje na ślepo i z łatwością może przegapić czyjś ruch. Jest jednak odporny na ból, w tym stanie niemalże go nie odczuwa.

REZERWUJĘ
CZARNEGO WILKOŁAKA [Film Zmierzch]
+
RESERVASJONER [in progress]
Prezętę od Phriasę <3
 
 
     
Phrias 
Duch
Stranded in the spooky town



KSIĘŻYCE: Martwy
CIECZKA: Nie Dotyczy
CIĄŻA: Nie Dotyczy
RODZINA: Nelhaya & Naranlea [*] & Adara & Lyrénthei {córki}, Imrairrlan & Castor {synowie}
SYMPATIA: I'll probably still adore you with your hands around my neck ~ ...
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Białe ślepia.
MOC MAGICZNA: Mogę sobie dmuchnąć wiatrem ;_;
RÓD: Wanów

SIŁA: 0 - Martwy
ZRĘCZNOŚĆ: 0 - Martwy
PERCEPCJA: 0 - Martwy
Punkty Życia: 0 - Martwy

Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 903
Wysłany: 2015-03-17, 19:10   
   Multikonta: Cień Wiatru, Insamirye, Thu'um
   Serca: 2
   Tytuły: Ikona Forum ~ Wiosna 2015


Damascus- NIENATURALNY ROZMIAR- zaakceptowano.
_________________

http://iamawesome.com/
 
     
Naranlea 
Duch
Siberian Aurum



KSIĘŻYCE: 12 miesięcy = 1 rok [martwa]
CIECZKA: 9-14 ; 24-29
CIĄŻA: Nie
RODZINA: Phrias [ojciec]; Lavena [matka]; Dakota, Adara, Castor, Imrairrlan [rodzeństwo];
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Brązowo-szare futro, błękitne ślepia.
Dołączyła: 10 Mar 2015
Posty: 201
Wysłany: 2015-03-18, 21:56   
   Multikonta: Chieu, Keezheekoni
   Pozwolenia: Orzeł-kompan
   Serca: 1 serce


Imię postaci: Naranlea
Nazwa urozmaicenia: Małe ulepszenie kompanki - orlicy.
Dokładny opis: Orlica może wspomóc swą wilczą towarzyszkę w walce lub wspomóc ją, gdy jest porywana (ale nie pomoże w porwaniu, gdy to Naranlea jest porywaczem). Orlica ma jedną gwiazdkę (jak szczenięta), ale może wtrącić się w taką akcję wyłącznie wtedy, gdy porywacz/przeciwnik (lub w liczbie mnogiej) ma trzy gwiazdki więcej od wadery.
Negatywne skutki: Nie wiem, czy są potrzebne. Nie jest to jakaś super siła - orlica może zadać najwyżej ile. 10% obrażeń? Nie więcej, a i nie zawsze jej pomoc jest potrzebna.
_________________

When we first came here,
We were c o l d and we were clear,
With no colours on our skin,
We were light and paper-thin.
And when we first came here,
We were cold and we were c l e ar,
With no colours on our skin,
Till you let the spectrum in.


Galeria
[1][2][3]

Kariera
Szczenię Szlachetna Krew > Młodzieniec > Zwykła Wilczyca
 
     
Eyolt 
Pustelnik
I'm fire, ok?!



KSIĘŻYCE: Młodzieniec
CIECZKA: Nie Dotyczy
CIĄŻA: Nie dotyczy :/
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Małe wyładowania elektryczne w futrze.
Dołączył: 08 Mar 2015
Posty: 33
Wysłany: 2015-03-19, 14:45   
   Multikonta: Morrigan
   Serca: Brak


Imię postaci: Eyolt
Nazwa urozmaicenia: Piorun
Dokładny opis: Posiada błyszczącą sierść, na której widać małe, skaczące wyładowania elektryczne. Nic to nie daje, po prostu ładnie wygląda. Może jednak przydać się to w walce. Pod wpływem silnych emocji (na początku, bo na razie nie umie tego kontrolować) "naładowuje" się i każdy kontakt z jego osobą może skończyć się paraliżem na 4 posty. Zależy też jaką powierzchnią ciała. Im mniejsza tym większa szansa na sparaliżowanie.
Negatywne skutki: Jest szansa, że sam Eyolt może skończyć sparaliżowany. Choć szansa jest mniejsza to jednak jakaś. Dodatkowo po wykorzystaniu mocy musi odpocząć. Jego obrona spada wraz z siłą. Musi co najmniej 7 postów odpocząć. A do ponownego użycia mocy musi poczekać z 15 postów. No chyba, że jest burza, wtedy jest pewnym wabikiem na pioruny, które trochę skracają czas czekania o jeden post.
 
     
Phrias 
Duch
Stranded in the spooky town



KSIĘŻYCE: Martwy
CIECZKA: Nie Dotyczy
CIĄŻA: Nie Dotyczy
RODZINA: Nelhaya & Naranlea [*] & Adara & Lyrénthei {córki}, Imrairrlan & Castor {synowie}
SYMPATIA: I'll probably still adore you with your hands around my neck ~ ...
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Białe ślepia.
MOC MAGICZNA: Mogę sobie dmuchnąć wiatrem ;_;
RÓD: Wanów

SIŁA: 0 - Martwy
ZRĘCZNOŚĆ: 0 - Martwy
PERCEPCJA: 0 - Martwy
Punkty Życia: 0 - Martwy

Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 903
Wysłany: 2015-03-20, 19:55   
   Multikonta: Cień Wiatru, Insamirye, Thu'um
   Serca: 2
   Tytuły: Ikona Forum ~ Wiosna 2015


Rezygnuję ze skrzydeł.
_________________

http://iamawesome.com/
 
     
Lyrénthei 
Wojownik
I don't believe in fairytales



KSIĘŻYCE: 17
CIECZKA: Czas Słonecznych Dni; Czas Martwej Natury
CIĄŻA: nie
RODZINA: stworzyciele: Lavena[*] & Phrias; rodzeństwo: Nelhaya, Naranlea[*];, Adara, Castor, Imrairrlan
SYMPATIA: Jeśli umrę za młodu, ..., proszę, pochowaj mnie w łożu z róż.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: jasne, słomkowe tęczówki
RÓD: Wanów

SIŁA: 2
ZRĘCZNOŚĆ: 4
PERCEPCJA: 3
Punkty Życia: 100

Dołączyła: 19 Mar 2015
Posty: 47
Wysłany: 2015-03-20, 20:19   
   Multikonta: Nezeav, Iliveai
   Serca: nie posiada


Imię postaci: Lyrenthei
Nazwa urozmaicenia: Furia/szał/przejęcie
Dokładny opis: Podczas silnych emocji, min. strachu, gniewu, przerażenia, wilczyce ogarnia stan podobny do amoku w którym aktywowane zostają wszystkie mechanizmy obronne. Wtedy też gryzie, drapie i atakuje na oślep, acz jest w tym momencie nieco szybsza od przeciętnego przedstawiciela swojej rasy. W momencie amoku także staje się odporna na ból. Szał utrzymuje się przez 3 fabularne posty, a po tym czasie odczuwalne byłyby skutki podobne do zakwasów: bóle mięśni oraz ogólne osłabienie ciała.
Negatywne skutki: (które będą zachowywały równowagę)
+ tymczasowa odporność na ból, podwyższenie się szybkości na czas "przejęcia";
- brak kontrolowania obiektów ataku (w ogarniającym amoku może atakować też pobratymców), po szale musi zregenerować siły, pojawia się ból mięśni i osłabienia ciała, czasem utrata przytomności
_________________

LYRÉNTHEI
I DON'T BELIEVE IN FAIRYTALES


    » pms :: I wand to be your favorite hello the hardest goodbye...
    ....... 0
    » akceptuję :: I will not die, I'll wait here for you
    ....... ...
    » gardzę :: there's hate inside of me like some kind of master
    ....... ...

galeria

+ resztę zdjęć z tej galerii


•••

 
 
     
Insidiosa 
Wartownik



KSIĘŻYCE: 20
CIECZKA: Nie Dotyczy
CIĄŻA: Nie dotyczy. Prawdopodobnie bezpłodna.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: blizny na pysku i brzuchu.
EKWIPUNEK: dwa przedmioty: Maść rumiankowa- przywraca 20 HP dowolnemu wilkowi, wystarczy na 2 użycia. Eliksir miłości- użyty na wilku powoduje, iż ten bez opamiętania zakochuje się w pierwszej osobie, którą spotka. Należy ją wypić do dna, wystarczy dla jednego śmiałka.
RÓD: ŻADEN

SIŁA: 4
ZRĘCZNOŚĆ: 3
PERCEPCJA: 2
Punkty Życia: 100/100

Dołączyła: 19 Mar 2015
Posty: 203
Wysłany: 2015-03-21, 23:41   
   Serca: 0 serc


Imię postaci: Insidiosa
Nazwa urozmaicenia: Smoczy Oddech
Dokładny opis: Oddech Insidiosy zaczyna wydzielać truciznę, na którą tylko ona jest odporna, inaczej zabiłaby sama siebie. W związku z tym przedostaje się ona przez powietrze, atakując nie tylko drogi oddechowe przeciwnika, ale i oczy oraz pysk. W związku z tym przeciwnik zostaje osłabiony na czas czterech postów - wraz z wykonywaniem przez niego jakichkolwiek gwałtownych ruchów otrzymuje on obrażenia, kiedy trucizna niszczy jego ciało.
Negatywne skutki: Insidiosa jest osłabiona po takim ataku i jej szybkość na czas czterech postów maleje o połowę, ponadto czasami ( rzadko ) po użyciu mocy na czas czterech postów bolą ją oczy, przez co nie reaguje na tyle w porę, na ile powinna w razie ataków. W związku z tym, że trucizna rozchodzi się poprzez powietrze, nie można wybrać obiektów ataku - użyta jest na wszystkich wokół, bez względu na to, czy to sojusznicy, czy wrogowie.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  





Administratorzy - Phrias & Silmarila


Bannery

www.wolv.aaf.pl Król Lew Wild Land AAF AXIS MUNDI Spirit Animals World BlackButler Image and video hosting by TinyPic Beznazwy.png Xavier's School Keneari Aqud Image and video hosting by TinyPic

Strona wygenerowana w 0,59 sekundy. Zapytań do SQL: 11