Uwaga! Hosting Webplus konczy dzialalnosc z dniem 31.07.2019r. Wiecej informacji tutaj.

Vysselis Strona Główna


Poprzedni temat «» Następny temat
O Thalmorze
Autor Wiadomość
Sariel 
Samiec Alfa
Abyssum
Rage, fangs, claws.



KSIĘŻYCE: 22
CIECZKA: Nie Dotyczy
CIĄŻA: Nie dotyczy
RODZINA: Mithrandir, który co prawda jest przyjacielem, ale traktuje go jak część rodziny.
EKWIPUNEK: Srebrny Medalion - uspokaja, pomaga kontrolować emocje. Gdy postać wpada w furię, czyste szaleństwo, medalion tworzy wokół posiadacza aurę-bańkę, która spowalnia czas (trwa 2 posty) - każdy atak postaci zakończony jest powodzeniem, jak i zwiększa się szansa na uniki. Medalion po użyciu regeneruje się 3 tygodnie.
MOC MAGICZNA: ALFA: uzdrowienie dowolnej postaci, przywrócenie jej 40 pkt. HP [0/1 /3] ŻĄDZA: Wilki te nie odczuwają ani głodu, ani pragnienia. Są jednak głodne cudzego życia - mogą wyssać raz w miesiącu max. 10 pkt. HP i włączyć je w siebie (z wilka, który jest zamknięty w lochach), odbierając mu życie na zawsze.
RÓD: Żądzy

SIŁA: 7
ZRĘCZNOŚĆ: 6
PERCEPCJA: 5
Punkty Życia: 96/105HP

Wiek: 23
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 273
Wysłany: 2015-04-24, 20:14   O Thalmorze
   Multikonta: Liivrah, Chasteté, Camaielle
   Serca: Nie posiada


O Thalmorze

    Zasady panujące w Thalmorze — kodeks:

    1. Oficjalny charakter armii jest "zły", tj. członkowie watahy powinni próbować zaszkodzić każdej istocie nienależącej do naszej społeczności.

    2. Thalmorski wilk ma prawo do łączenia się w pary z osobnikami należącymi tylko do Thalmoru oraz Druidami i Samotnikami z zaznaczeniem, że w przypadku tych drugich partnera nie obowiązuje żaden immunitet i nie może być on postawiony ponad dobro grupy.

    3. Każdy wilk podlega ściśle ustalonej hierarchii, którą wyznacza liczba gwiazdek nad avatarem. W przypadku, gdy dwa wilki posiadają równą rangę, wyżej stoi ten, który dłużej piastował daną pozycję.

    4. Każdy wilk znający prawo jakim rządzi się Thalmor powinien pomagać nowym członkom watahy w przystosowaniu się do zasad panujących w grupie.

    5. Wszyscy Thalmorczycy mają obowiązek stawiać się na zebraniach stadnych.

    6. Każdy sprawny wilk w sytuacji tego wymagającej powinien walczyć w imieniu Thalmoru oraz bronić stada.

    7. Każdy ma prawo do własnych propozycji i opinii, jednak to decyzja Alf jest ostateczna.


    Inne regulacje

    1. W armii znajdują się cztery grupy, dalej zwane Rodami Demonów Apokalipsy. Więcej informacji w tym temacie.

    2. Kara śmierci jest nakładana na zdrajców Thalmoru. Armia ma pozwolenie na zabijanie zdrajców, jeśli Alfy ogłoszą kogo należy zabić. Za zdradę uważa się: przejście do klanu wrogiego, związek z wrogiem, przekazywanie informacji o grupie wrogiej armii, i inne działania na niekorzyść Thalmoru, a także po ustaleniu innego powodu Kary Śmierci w gronie watahy.

    3. Znakowanie odbywa się, gdy wilk dokona czegoś szczególnego, czym przysłuży się Armii - dostaje wtedy możliwość wypalenia na swym ciele runu. Jest to starożytny znak o konkretnych właściwościach, który u każdego zachowuje się inaczej. Jeśli osoba oznaczona nim zdradzi swoją Armię, specjalne działanie runu zmienia się na zupełnie odwrotne, szkodząc wilkowi. Więcej o znakowaniu tutaj; zapisy prowadzone są tu.

    4. Przed dorośnięciem każdy szczeniak i młodzieniec musi wykonać Rytuał Przejścia. Składają się na niego trzy zadania, które zaliczane będą przy Alfie lub Becie - do nich też należy się w tej sprawie zgłosić. Więcej o Rytuale tutaj; zapisy prowadzone są tu.


    Status polityczny z innymi grupami

    Przyjazny - z tymi grupami żyjemy w przyjaźni/sojuszu i nie krzywdzimy/porywamy się wzajemnie. Przeciwnie: pomagamy sobie.
    Neutralny - grupy te są mile widziane na naszych terenach, o ile nie wyrządzają nam szkód. Sami z siebie raczej ich nie porywamy, aczkolwiek jeżeli robi to sojusznik lub sami przeszkodzą nam w porywaniu wrogów/sprzymierzają się z nimi, stają się automatycznie naszymi ofiarami.
    Wrogi - grupy te są naszymi przeciwnikami, nie są mile widziane na naszych terenach. Nie obowiązuje ich żadna taryfa ulgowa, widziani na naszych terenach, zwłaszcza zachowujący się karygodnie/agresywnie, powinni zostać zamknięci w lochach natychmiastowo. Główne ofiary naszych porywań.

    NIESKALANI - wrogi
    ARMIA PODZIEMI - wrogi
    DRUIDZI - neutralni
    SAMOTNICY - neutralni


    Rody Demonów Apokalipsy:

    Ród Żądzy
    Głowa Rodu: Voyager
    Członkowie: Sariel

    Ród Lubieżności
    Głowa Rodu: Nocny Omen
    Członkowie: Czarna Perła, Siewca Wiatru, Valhile

    Ród Pożogi
    Głowa Rodu: Damascus
    Członkowie: Rat Trap, Hasmir, Enceladus, Liivrah, Vänsierra, Mahidevran

    Ród Wojny
    Głowa Rodu: Cahirre
    Członkowie: Vanadis, Mirtanea, Kavlish, Ikari
_________________

You want ESCAPE?
Here you are... you can TRY.

____________________


____________________




 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  





Administratorzy - Phrias & Silmarila


Bannery

www.wolv.aaf.pl Król Lew Wild Land AAF AXIS MUNDI Spirit Animals World BlackButler Image and video hosting by TinyPic Beznazwy.png Xavier's School Keneari Aqud Image and video hosting by TinyPic

Strona wygenerowana w 26,71 sekund. Zapytań do SQL: 9