Uwaga! Hosting Webplus konczy dzialalnosc z dniem 31.07.2019r. Wiecej informacji tutaj.

Vysselis Strona Główna


Poprzedni temat «» Następny temat
DZIEDZICE ASMARIELU
Autor Wiadomość
Nemo 
Szlachetna Krew
Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu.



KSIĘŻYCE: 19
CIECZKA: Nie Dotyczy.
CIĄŻA: Nie Dotyczy.
RODZINA: Scáthach i Mikael {rodziciele}; Kakashi, Rägnar, Berelain, Nezeav {rodzeństwo}.
SYMPATIA: Gdybyś kiedy we śnie poczuła, że oczy moje już nie patrzą na ciebie z miłością, wiedz, żem żyć przestał...
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Lodowate ślepia oraz srebrzysta szata.
MOC MAGICZNA: RANGOWA: W jego żyłach płynie niebieska krew - dosłownie. Gdy ktoś napije się jej lub będzie miał z nią styczność poprzez swój język, zostanie otruty i sparaliżowany na okres 5 postów; RÓD ASÓW: Zwykli członkowie Asów są w stanie stworzyć kłamstwo na tyle realistyczne, że rozmówca przyjmie je jako prawdę, a więc mogą narzucić mu swą wolę.
RÓD: Asów

SIŁA: 4
ZRĘCZNOŚĆ: 5
PERCEPCJA: 4
Punkty Życia: 92/105

Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 175
Wysłany: 2015-05-03, 13:26   DZIEDZICE ASMARIELU
   Multikonta: Silmarila, Dzierzba.
   Serca: 2 serca.


Setki lat temu, zanim Armia Burzy i Lodu w ogóle pomyślały o przybyciu w te strony - krainą rządziło jedno, potężne królestwo, o dumnej nazwie Asmariel. Było liczne i zorganizowane, każdy miał swoje miejsce i przydzieloną rolę do spełnienia - wszyscy byli.. szczęśliwi. Prawdziwie szczęśliwi.

Szamani, którzy darzeni byli ogromnym szacunkiem, zgłębiali tajniki magii. Z każdym rokiem poznawali najciemniejsze jej sekrety i istotę jej potęgi, aż cała kraina wsiąknęła ową magię - właśnie dzięki temu dziś Nieskalani oraz Thalmorczycy mogą nią władać, choć jej siła jest znikoma w porównaniu z siłą, którą miała magia za czasów Asmarielu..

Pokój ten mógł trwać wiecznie. Znaleźli bowiem swój skrawek nieba, swój raj, w którym mogli zostać już do samego końca.

Pośród szamanów, potężnych czarodziejów, a wszyscy obdarzeni byli niesamowitym talentem w panowaniu nad czarami, był on..
Marhviel.
Jego umysł działał chaotycznie, myśli jego były splątane - pragnął on magii, pragnął wchłonąć ją w siebie bardziej, niż ktokolwiek inny. Spędzając dnie i noce na studiowaniu potężnych zaklęć, sprowadził na Asmariel nieszczęście. Otworzył Bramę Otchłani, która prowadziła do wymiaru zupełnie odwrotnego, gdzie panowało zło i ciemność, gdzie nieszczęście dotykało każdą istotę, gdzie w biedzie i niedostatku piło się krew swych braci. Spokój nie trwał już długo – twory chaosu, bo tak nazwali stworzenia zamieszkujące drugi wymiar, przeszły przez Bramę Otchłani i zlikwidowały Asmariel. Kierowane czystym pragnieniem niesienia cierpienia, uczyniły to.

Wojna trwała wiele lat - niektórzy zgubili już rachubę czasu. Nie wyłonił się jednak zwycięzca, bowiem obie strony wykazały się nieustępliwością, co poskutkowało wymarciem ich wszystkich i opustoszeniem obu krain..

Wracając jednak do Marhviela, który sprowadził wroga do swego raju - nie działał samotnie. Jego droga przyjaciółka, wilczyca o imieniu Nayrvielle, pomagała mu we wszystkich przygotowaniach, będąc wierną mieszkanką jego serca. I gdy wszyscy umarli, a ona jedyna zdołała ukryć się przed piekielnymi wysłannikami i przeżyć, tylko ją można było za wszystko winić..

Pojawił się Odyn, Bóg, który do dziś wielbiony jest przez Nieskalanych. Zagroził, że jedynym sposobem na zamknięcie Bramy Otchłani - która wciąż była otwarta - jest klątwa, którą musiała przyjąć. Zgodziła się w strachu przed ponownym przybyciem tych straszliwych istot, które już regenerowały siły.

Odyn umieścił w jej łonie miot, szóstkę wspaniałych szczeniąt, Dziedziców Asmarielu i prawowitych władców krainy, których będzie nosić tak długo, aż przyjdzie czas na poród - zaś sama wtedy zginie, w sposób nieprzewidywany. Dziś nadszedł ten dzień - Dziedzice Asmarielu narodzili się...


Urahiel, Seraphiel, Anuviel, Gracielle, Camaielle, Kansanielle


Szczeniaków jest sześć - trzy samiczki i trzy samce, ich matka została wybrana i wydała na świat Dziedziców Asmarielu, którzy:
• mogą posługiwać się magią i robić z nią dosłownie wszystko, co podpowie im wyobraźnia, ale co jednocześnie nie ma wpływu na innego wilka,
• są w osobnej grupie, nie mogą dołączyć do żadnej watahy
• magiczny gen mogą być przekazany tylko przez dziedziczkę(samce nie mają tej możliwości) jednemu wilkowi w tylko jednym miocie (reszta wilczków w tym miocie i reszta miotów rodzi się normalna),
• są nieśmiertelni, nie można ich zabić - można doprowadzić do stanu 0 HP, jednak ten stan ich nie zabija, a wtrąca w stan CIĄGŁEGO, niewyobrażalnego cierpienia.
• nie chorują.
• nie mogą porywać innych wilków, choć mogą zostać porwane.
• mają 12 gwiazdek
• posiadają iskrzące się intensywnie ślepia bez źrenic
• rosną 3x szybciej niż reszta wilków, dodają sobie 3 księżyce co 2 tygodnie zamiast jednego.
_________________
Żadnego końca świata dziś
N I E...B Ę D Z I E

Wciąż wierzę, że nie zdarzy się nam nic złego
Ucieknij ciosom to wprzód to w tył,
jakbyś była wiatrem
Nie zasnę dziś przez całą noc,
demonom będę grał k o ł y s a n k ę

D O B R O . czy . Z Ł O ?
Choć dłonie drżą podnoszę miecz
Pewność jest dla tych
co myślą m n i e j

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  





Administratorzy - Phrias & Silmarila


Bannery

www.wolv.aaf.pl Król Lew Wild Land AAF AXIS MUNDI Spirit Animals World BlackButler Image and video hosting by TinyPic Beznazwy.png Xavier's School Keneari Aqud Image and video hosting by TinyPic

Strona wygenerowana w 0,32 sekundy. Zapytań do SQL: 8